
Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową
22 lutego 2020Skieruj się tu, aby dowiedzieć się więcej o ofercie agencji reklamowej Kraków
Działania marketingowe powinny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, sprzedażą czy świadczeniem usług. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mogą sobie pozwolić na utworzenie i opłacanie swoich oddziałów ds. marketingu, natomiast mniejsze firmy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.
W czym pomoże Ci agencja marketingowa?
Agencja reklamowa to zespół twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami doskonale orientującymi się zarówno w sferze kampanii reklamowych w internecie (klipy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą zamówić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (koperty, papier firmowy oraz wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, że będzie ono prawidłowo zastosowane podczas projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, stoisk targowych, plakatów czy folderów. Agencja reklamowa napisze także atrakcyjne, unikalne artykuły na stronę internetową zamawiającego, jak również opracuje strategię kontaktów z klientami za pośrednictwem portali społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram i Facebook.
Do których firm adresowana jest oferta agencji reklamowej?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie oznacza to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi ds. promocji. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, sympozjów bądź targów, które zazwyczaj wymagają skrupulatnego planowania, te zadania można zlecić zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę kompetentnego i harmonijnego zespołu pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie planu szkoleń czy też organizację wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednakże wybierać te, które gwarantują dostęp do znacznego grona doświadczonych ekspertów. Umożliwi to powierzenie wszystkich czynności marketingowych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad wizerunkiem marki oraz spójnością kampanii.
Kontakt:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]