Szkolenia z komunikacji – dla osób pracujących z klientem

21 marca 2019

Skuteczna komunikacja odgrywa istotną rolę nie tylko w życiu codziennym, ale również na ścieżce zawodowej. Dlaczego warto zainwestować w szkolenie z komunikacji i jakie kwalifikacje są kształtowane w czasie warsztatów?

Szkolenia z komunikacji dla każdego

Szkolenia z komunikacji stają się coraz to popularniejsze – w dobie mediów społecznościowych sztuka skutecznego porozumiewania się „na żywo” zaczyna być doceniana na rynku pracy, jak również pomocna na co dzień. Profesjonalne kursy szkolą pod kątem rozpoznawania komunikatów niewerbalnych (mowa ciała) i werbalnych innych osób, klarownego wyrażania własnych oczekiwań i potrzeb i zarządzania emocjami, co umożliwia uniknięcie nieporozumień i sprawniejsze osiąganie zamierzonych celów. Szkolenie z komunikacji jest przeznaczone dla wszelkich osób, które pragną poprawić umiejętności interpersonalne i korzystać z nich zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Z warsztatów tego typu najbardziej skorzystają osoby mające bezpośredni kontakt z klientem – np. w sferze usług, a także kadra zarządzająca czy managerowie.

Szkolenie z komunikacji – porozumiewaj się skutecznie!

W życiu codziennym raz za razem zapominamy o tym, jak wielką rolę odgrywa sztuka porozumiewania się. Szkolenie poprowadzone przez trenera z doświadczeniem w zakresie doskonalenia komunikacji niewerbalnej i werbalnej oraz psychoterapii daje wymierne korzyści – uczy radzić sobie z negatywnymi emocjami, precyzyjnie wyrażać myśli i odczytywać ukryte komunikaty. Profesjonalne szkolenie z komunikacji umożliwia opanowanie nie tylko aspektów związanych z cechami samej wypowiedzi, ale także pomaga przyswoić zdolności z zakresu mowy ciała czy aktywnego słuchania. Doświadczony trener uczy również jak łączyć odpowiednią mowę ciała z przekazem werbalnym.