
Pawilony handlowe – na targi i wystawy
24 maja 2019Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Stanowią dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też mogą być głównym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w trakcie targów i podobnych imprez, a dodatkowo, ze względu na szybki montaż i mobilność, stosuje się je np. do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje funkcje, powinien być właściwie dobrany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego doborze?
Pawilon handlowy – jak dobrać?
W ofercie producentów znajdziemy rozmaite typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wytwarzane są na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Cechują się stosunkowo szybkim montażem, jednakże ich przenośność jest dużo mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są też od nich zdecydowanie droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję portierni, kiosków bądź kas biletowych.
Pawilon namiot – kiedy warto go posiadać?
Jeśli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub najważniejsze są dla nas koszty, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje odznaczają się dużą wytrzymałością, która jest wynikiem wykorzystania do ich produkcji najwyższej jakości materiałów. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są szkielety, są odporne na uszkodzenia mechaniczne i trudne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie odpowiednio konserwowany, posłuży wiele lat – również przy częstej eksploatacji.